ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

بدون عنوان

1394/10/29 0:44
نویسنده : مامانی
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامانی

دو روزه که متوجه شدم

2 تا دندون دیگه پایین و یه دندون هم بالا داری درمیاری.  تازگی ها یاد گرفتی وقت و بی وقت بگی آخ خ خ (با تکرار صدای خ).  خونه مادر جون وقتی تشک یا پتو پهن میشه عشقت اینه که بیای و خودتو پرت کنی روش  و مثلا بخوابی! 

روزها بیشتر سرگرم بازی میشی، مخصوصا اگر اسباب بازی هایی مثل ملاقه! بطری! قاشق! ظروف فریزری بدیم دستت.

در راستای کمک به مادر جون میری سراغ جارو و آشپزخونه رو جارو میکنی! 

امروز یاد گرفتی به تنهایی و بدون کمک از مبل بالا. اصولا یکی از سرگرمی هات مبل نوردیه! یعنی از روی یه مبل بری رو مبل بعدی! عاشق احساس فتح و غرور بعدشم! به زودی عکسشو میزارم. 

چهارشنبه هفته قبل هم تو یک چشم به هم زدن رفتی سراغ کابینت و شیشه روغن زیتون رو انداختی زمین. صدای شکستن هم شما رو ترسوند هم ما رو! و البته متاسفانه یه کوچولو کف پات زخمی شد و خون اومد. من و مادر جون خیلی ترسیدیم. من شما رو بغل کردم تا آروم بشی و پدر جون هم زحمت کشید و کف آشپزخونه رو تمیز کرد! خدا رو شکر به خیر گذشت!  

به زودی یک سالت تموم میشه و من یه فکرایی برات تولدت دارم که امیدوارم بتونم اجراییش کنم. 

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله فرزانه
3 تیر 95 17:36
محمدایلیای عزیزم! وقتی از بازیگوشی‌هات می‌شنوم، ذوقم می‌شه دعا برای این که خدا بخواد و به زودی خواهر و برادرات هم همراهت بشن... بگو الهی آمین پسرجون!