ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

تولد دو سالگی

1395/11/5 23:05
نویسنده : مامانی
93 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر سلااام

امشب و الان یعنی ساعت 11، شما به دنیا اومدی و من حس زیبای مادر شدن رو تجربه کردم. چقدر لحظات تنهاییمون تو بیمارستان خوب بود. خاطراتی که همیشه با منه و فقط با من! 

2 سالگیت مبارک پسر نازم محبت

انشااله عاقبت به خیر بشی!

قرار شد 5شنبه برات جشن تولد بگیریم و دوست هات و دوست هام!! دعوتن. دارم کارهای تولدت رو انجام میدم.

  • سوره ناس و توحید رو یاد گرفتی.
  • خودت به تنهایی از تخت بالا میری.
  • نقاشی های بی نظیر میکشی که حتما عکسشو میزارم.
  • خودت جوراب و شلوارتو پات میکنی.
  • دو تا شعر کوتاه به زبان خارجکی و اسم چندتا حیوان رو هم بلدی! زحمات بابایی خوب نتیجه داده هااا! 
پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 شهریور 98 21:40
سلام خانومی ممنون میشم وبلاگ منو دنبال کنید😍😍😍 منم وب شمارو دنبال کردم🥰🥰🥰♥️♥️