ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

پایان 8 ماهگی

1394/7/20 13:04
نویسنده : مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسرم!

همیشه پنجم هر ماه میومدم و اعلام میکردم که یک ماه بزرگتر شدی! اما این ماه نتونستم به موقع بیام! حتما دلیلمو قبول میکنی! آخه عروسی بهترین خاله دنیا در پیش بود و من کلی کار داشتم! بعله! عروسی خاله جون فرزانه بود. 7 مهر 1394 محبت جشن خاله جون مثل همیشه بی نظیر شده بود و خدا رو شکر همه چیز خوب بود. براشون آرزوی سعادت و خوشبختی داریم!

تو این مدت شما کلی آواهای جدید یاد گرفتی که نوشتنشون سخته و البته ازت کلی فیلم گرفتم برای ثبت خاطرات! 

عاشق خندوانه و جناب خان هستی و اصلا پای همین برنامه دست زدنو یاد گرفتی!

دیروز من و بابا رو غافلگیر کردی و یهو از روی بالشتی باهاش بازی میکردی بدون کمک ما آروم آروم پا شدی و روی پاهات ایستادی! البته چند ثانیه و بعد پآروم اومدی پایین! وای که من چقدر ذوق کردم و جیغ کشیدم! 

بعد از تمرین پدر نوبت پسره! به این حالت نشستن چی میگن تو ورزش باستانی؟!

ذوق گل پسر!

روز پاتختی خاله جون! حسابی اذیت کردی و آتیش سوزوندی! 

کتابخوانی گل پسر!

خودم عاشق این عکستم! وقتی خودتو لوس میکنی واسه مامان لبات اینجوری میشه (عکس بعدی).

این دو تصویر ساعت 12 و 40 دقیقه دیشبه! خوابت میاد، سرتو میزاری رو بالشت و بعد میشینی و دست میزنی و با بند شلوارت بازی میکنی! و اصلا به این فکر نمیکنی که مامان فردا صبح کلاس داره! تشکر میکنم! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)