ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

عکس های گل پسر

1394/6/31 0:54
نویسنده : مامانی
177 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام!

مامانی بعد از دو هفته اومده اما دست پر! کلی عکس خوشگل واست آوردم. دیروز پیش دکتر فرسار بودیم. وزنت 8 کیلو و 200 و قدتم 71 سانت شده! ماشااله محبت همه چیزت خوب بود اما یه کوچولو سرما خوردی!

از وقتی یاد گرفتی که دستاتو بگیری به مبل، میز تلویزیون و ... دیگه نمیشه ازت چشم برداشت! جالبه که هروقت خسته میشی و نمیتونی بیای پایین شروع میکنی به گریه و اعتراض تا بیام کمکت کنم! دو روزه که یاد گرفتی یه دستتو آروم برسونی به زمین و وقتی مطمئن شدی اون یکی دستتو رها میکنی و میشینی! خیلی نازه این صحنه اما هنوز نتونستم شکارش کنم!! اصوات زیبا هم بیشتر و طولانی تر شده. تازگیا یاد گرفتی وقتی چیزی میره زیر کابینت، کامل رو زمین دراز بکشی و دستتو ببری زیر کابینت و برش داری! صحنه دراز کشیدنتو باید ببینی!!!

یکی از قسمت های محبوب شما اینجاست که بیای و کنار تخت ما بایستی!

چند وقته که میری کنار میز تلویزیون و دهنتو میچسبونی به شیشه و بازی میکنی و کلی صداهای عجیب در میاری!

به این آقا گاوه که مادر جون خریده خیلی علاقه داری طوریکه گاهی میری میشینی روش و از اینکه همه دکمه ها با هم صدا میدن لذت میبری!

خواب نازت!

عشق به پارچه! طوری ملچ ملوچ میدی که حالم بد میشه مادر!

عشق به ویترین! بدون توجه به حضور من!!

اولین باری که یاد گرفتی دست بزنی!

ماجرای این عکس مفصله! من تو آشپزخونه بودم و بابایی صدام کرد که زود بیا تا یه صحنه خوب رو از دست ندادی! منم سریع گوشیمو برداشتمو اومدم تو اتاق که دیدم بعله! شما عروسکا رو کشیدی پایین و دوتا شو از جا درآوردی و یکی هم گرفتی دستتو .... خوش میگذرونی خلاصه!

من که اومدمو صدات کردم کلی خندیدی و جیغ کشیدی!

اینجا هم یکی از قسمتای خونه ست که حسابی سرگرمت میکنه و من به کارا میرسم!

کتاب دوست داری و فکر کنم به همین دلیله که یا میخوریش یا پارش میکنی!

روز بعد از طوفان تهران! 10 درجه کاهش دما: از 34 به 24!!!!

اینم شب طوفان که هوا سرد شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)