ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

تولد مامانی

1393/10/21 23:16
نویسنده : مامانی
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم!

این چندتا اسباب بازیو منو خاله فرزانه از ترنجستان سروش خریدیم. روز تولد مامانی همراه خاله فرزانه رفتیم واسه خاله یه چرخ خیاطی شیک و خوشگل خریدیم. بعدش رفتیم رستوران دی ناهار خوردیم: مرغ سوخاریش و سیب زمینی هاش محشر بود. دست خاله جونی درد نکنه! بعد از ناهار کارای گارانتی چرخو انجام دادیم و رفتیم ترنجستان. اونجام یه میلک شیک خوردیم و این هدیه ها رو واسه شما خریدیم! کلی با خاله جون خوش گذشت بهمون! راستی خاله جون یه پارچه خیلی خوشگل بهم کادو داد. انشااله واسه عروسی خاله جون میدوزمش!

کتاب حمام، مکعب های رنگی و حلقه هوش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون فرزانه
22 دی 93 2:11
سلام گل پسر! از این فرصت استفاده می‌کنم و پیشت اعتراف می‌کنم، خیلی پیش از وجود تو، یعنی از ده سال پیش تا حالا، هر سال خداروشکر که می‌کنم که مامانت به دنیا اومد! چه خوب شد که اومد و شد دوست عزیز من! خدایا شکرت هزار سال![ سلام دوست جونم، ممنون بابت همه چیز. منم همیشه خدا رو شکر میکنم که دوست خوبی مثل تو دارم. ممنون که همیشه و همه جا همراهم بودی. شاید نتونم جبران کنم اما همیشه به یادتم و دعات میکنم.