ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

نمایشگاه 2

1394/2/27 11:57
نویسنده : مامانی
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری

جمعه من، شما و بابایی رفتیم نماز جمعه! اولین نماز جمعه شما بود. نماز اول رو راحت خوندم. اما نیمه های نماز دوم گریه های ریزت شدید شد و من مجبور شدم نیت نمازمو عوض کنم و بعد از 2 رکعت سلام دادم تا شما رو آروم کنم! بعد نماز هم رفتیم نمایشگاه کتاب. ناهار خوردیم و کلی هم خریدای خوب کردیم. یه دوره 14 جلدی کتاب در مورد ائمه خریدیم. کلی کتابای دیگه که عکساشو میزارم واست. راستی یه کتاب هم از طرف شما به خیریه مهر گیتی اهدا کردیم. کلی ذوق کردن و از شما عکس انداختن! در مجموع 27 کتاب از نمایشگاه امسال واست خریدیم. امیدوارم همشو بخونی و لذت ببری و چیزای تازه یاد بگیری! البته مامانی واسه خودش هم چندتا کتاب خریده!دوست دارم نازنینم. پسر خوبی بودی و مامان تو نمایشگاه اذیت نکردی!

کتابایی که با خاله جون خریدیم!

پک 14 جلدی درباره 14 معصوم (ع) که با بابایی خریدیم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)