ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

نمایشگاه کتاب

1394/2/21 16:28
نویسنده : مامانی
62 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام

دیروز که دقیقا 3 ماه و 15 روزت بود من، شما و خاله جون فرزانه رفتیم نمایشگاه کتاب! یه کم سخت بود اما خیلی خوب بود. کلی کتابای خوشگل خریدیم که قرار شد پیش خاله بمونه تا هر وقت میاد پیشمون واسمون بیارتشون. من شما رو گذاشته بودم تو آغوشی و از اونجایی که هنوز کوچولو هستی باید با دستم نگهت میداشتم تا تو آغوشی گم نشی!! چشمک عکس کتابارو هم وقتی خاله جون اومد اینجا میزارم واست. البته من و خاله جون از سال های قبل کلی کتاب از نمایشگاه واست خریدیم. امیدوارم همشونو بخونی و لذت ببری. واسه ناهارم تو چمنای مصلا نشستیم و چیزبرگر خوردیم. وسط ناهار خوردنمون چه طوفانی شد. باد شدیدی میومد و ما هم زودتر وسایلمونو جمع کردیم، من و شما اومدیم خونه با مترو!! و خاله فرزانه هم موند تا به کاراش برسه! دست خاله جونی درد نکنه. 

پسندها (1)

نظرات (0)