ایلیاایلیا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

با ایلیا، برای ایلیا

مهمان های پسرم!

1393/11/18 18:02
نویسنده : مامانی
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم!

صبح 5 شنبه 9 بهمن با بابایی رفتیم بیمارستان نجمیه واسه آزمایش غربالگری و زردی! عصری هم مهمون داشتیم! امیرعلی و امیر مهدی اومدن دیدن شما. چقدر هر دوشون ذوق کردن، مخصوصا امیرمهدی. شما گذاشتم بغلشون. باید قیافشونو میدیدی وقتی که شما رو بغل کرده بودن خندونک  هرچند تا شما بزرگ شی این گل پسرا مردی شدن واسه خودشون اما حتما میتونن دوستای خوبی واست باشن! خدا حفظشون کنه! بوس

5شنبه بعدش یعنی 16 بهمن خاله جون فرزانه اومد که شما رو ببینه. کلی ذوق کرد و کلی عکسای قشنگ ازت گرفت. تازه عکسای ما رو هم از آتلیه گرفت و آورد واسمون. چه عکسایی شده! انشااله بعدها میبینی!

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله جون فرزانه
21 بهمن 93 16:37
سلام جان دلم! مهمون؟ من که اومده بودم اونجا اینقدر موندم که دیگه... یه همچین خاله‌ای هستم من!